Jdi na obsah Jdi na menu
 


DOMÁCÍ ÚKOLY NAVÍC

Všichni, co jste na Pentagramu přihlášeni na předmět Numerologie v 1.- 4. ročníku, máte od 4.5.2007 možnost dělat si domácí úkoly navíc. Můžete dělat pouze úkoly, které jsou určeny pro ročník, který studujete. Ten, kdo na Numerologii nechodí, domácí úkoly dělat nesmí. Na Pentagramu dávám za dobrovolné domácí úkoly méně bodů než za úkoly povinné, na vysvědčení mají ale trochu jinou váhu. V 1.ročníku má jeden úkol význam jen jedné pětiny velké známky jako je např. povinný domácí úkol . Ve 2.-4.ročníku už mají dobrovolné úkoly větší význam. Ve 2. a 3.ročníku je jedna známka z dobrovolného úkolu rovna polovině velké známky. Ve 4.ročníku je pouze 1 dobrovolný úkol, a tak známka za něj má stejnou váhu jako ostatní povinné úkoly.

Záleží jen na vás, jestli využijete šance získat více bodů nebo vám budou stačit body za povinné úkoly.

1.ročník

 

1.úkol (Tento úkol můžete posílat až poté, co se na nástěnce na Pentagramu objeví výklad 1.hodiny. Nejdéle ho však můžete poslat týden po 3. hodině.):

V souvislosti s minulými životy jsme se zmínili o hypnóze. Úkolem bude vyhledat toho o ní víc a zpracovat referát. Musíte čerpat nejméně ze dvou zdrojů. Všechny zdroje (ať už internetové stránky nebo knihy), ze kterých jste čerpali, musíte uvést pod referátem.

 

2.úkol (Tento úkol můžete posílat až poté, co se na nástěnce na Pentagramu objeví výklad 1.hodiny. Nejdéle ho však můžete poslat týden po 3. hodině.):

Říkali jsme si, že víra v minulé životy je rozšířená např. v buddhismu, hinduismu nebo taoismu. V úkole mi popište blíže tyto 3 náboženství. Nemusí to být dlouhé. Je ale důležité napsat o nich vše podstatné. Opět musíte uvést zdroje (nejméně 2)

 

3.úkol (Tento úkol můžete posílat až poté, co se na nástěnce na Pentagramu objeví výklad 1.hodiny. Nejdéle ho však můžete poslat týden po 3. hodině.):

Pokud máte nějaké vlastní zkušenosti, zážitky, co se týkají minulého života nebo jste se třeba pokoušeli vyvolávat duchy nebo se chcete pochlubit s něčím jiným, co se týká tohoto tématu, využijte tento úkol.

 

4.úkol (Tento úkol můžete posílat až poté, co se na nástěnce na Pentagramu objeví výklad 2.hodiny. Nejdéle ho však můžete poslat týden po 3. hodině.):

Vytvořte keltský horoskop někoho z příbuzných nebo přátel, musí to být člověk, který je v jiném znamení než vy

 

5.úkol (Tento úkol můžete posílat až poté, co se na nástěnce na Pentagramu objeví výklad 3.hodiny. Nejdéle ho však můžete poslat týden po 3. hodině.):

Vytvořte čínský horoskop někoho z příbuzných nebo přátel, musí to být člověk, který je v jiném znamení než vy

 

2. ročník

 

1.úkol (Tento úkol můžete posílat až poté, co se na nástěnce na Pentagramu objeví výklad 1.hodiny. Nejdéle ho však můžete poslat týden po 3. hodině.) :

Co je potřeba znát k vytvoření KVALITNÍHO numerologického rozboru?

 

2.úkol (Tento úkol můžete posílat až poté, co se na nástěnce na Pentagramu objeví výklad 1.hodiny. Nejdéle ho však můžete poslat týden po 3. hodině.):

Pythagoras je dnes považován za otce numerologie. Pokud si chcete splnit další dobrovolný domácí úkol, napište mi stručně jeho životopis. Nezapomeňte uvést, odkud jste čerpali (název internetové stránky nebo knihy). Musí být nejméně 2 zdroje.

 

3.ročník

1.úkol (Tento úkol můžete posílat až poté, co se na nástěnce na Pentagramu objeví výklad 2.hodiny. Nejdéle ho však můžete poslat týden po 3. hodině.):

Vypočítejte číslo života vašich rodičů + dvou vámi vybraných známých lidí (zpěváci, herci,…) a okomentujte, jestli na ně charakteristika sedí (rozepište, co ano a co ne)

 

2.úkol (Tento úkol můžete posílat až poté, co se na nástěnce na Pentagramu objeví výklad 3.hodiny. Nejdéle ho však můžete poslat týden po 3. hodině.):

Vypočítejte činné a dědičné číslo vámi vybraných čtyř lidí z vaší rodiny nebo z přátel a jako obvykle okomentujte, jak na ně charakteristika sedí.

 

 

4.ročník

 

1. úkol (Tento úkol můžete posílat až poté, co se na nástěnce na Pentagramu objeví výklad 1.hodiny. Nejdéle ho však můžete poslat týden po 3. hodině.) :

Vypočítejte intimní a sociální číslo 2 vašich bývalých nebo současných spolužáků ze třídy a jako obvykle okomentujte, jak to sedí. Měli byste spíše komentovat sociální číslo (to vám ukazuje, jak se chovají navenek), ale pokud chcete komentovat i srdeční číslo, samozřejmě můžete. (třeba se dozvíte zajímavé věci)