Změna bodovacího systému
Bodování domácích úkolů od září 2007
Známky | Povinné domácí úkoly | Dobrovolné domácí úkoly |
B – báječné | 200b – 171b | 100b – 86b |
N - nadprůměrné | 170b – 140b | 85b – 70 |
D – dobré | 139b – 90b | 69b – 45b |
P – přijatelné | 89b – 50b | 44b – 25b |
M – mizerné | 49b – 10b | 24b – 5b |
S – strašné | 9b – (-20b) | 4b – (-20b) |
H - hrůzostrašné | - 100 (neodevzdání) | Nepoužívám |
Pro testy a zkoušky platí odlišné bodování |
Hodnocení báječné používám jen málo. Proto, když budete mít úkol opravdu skvělý a dostanete za něj například 170 bodů je to opravdu úspěch. Těch 200 bodů by mělo být v uvozovkách. To by bylo pro případ, že by mě někdo svým úkolem opravdu hodně nadchnul a i tak bych se rozmýšlel.
Jinak nejen, že máte možnost dostat mnohem více bodů za domácí úkoly, ale také se zvyšuje počet odebraných bodů za neodevzdání domácího úkolu z 60 na 100.
Co se týče dobrovolných domácích úkolů, na vysvědčení jim přikládám malou váhu. V 1.ročníku je dobrovolný úkol důležitý jako 1/5 povinného úkolu. To znamená, že když uděláte 5 dobrovolných úkolů, svou důležitostí se budou rovnat jednomu povinnému. Ve 2. a 3.ročníku je dobrovolný úkol důležitý jako 1/2 povinného úkolu a ve 4.ročníku je nepovinný úkol přibližně stejně důležitý jako povinný.Vše je ale jen orientační, tak to neberte úplně vážně.
Od září také přihlášení žáci bojují o místo v sekci Nejlepší studenti.
Všem přeji mnoho úspěchů při studiu Numerologie. James Kedrigern